تولید فرش مشهد نگین

فرش اکریلیک- 1200 شانه- 8 ... خرید فرش اکریلیک- 1200 شانه- 8 رنگ -تراکم 3600 700 شانه -8 رنگ -تراکم 2550 خرید فرش اکریلیک - 700 شانه -8 رنگ -تراکم 2550 700شانه - 8 رنگ -تراکم 2100 خرید فرش اکریلیک - 700شانه - 8 رنگ -تراکم 2100 1500 شانه -8 رنگ -تراکم 4500 خرید فرش اکریلیک - 1500 شانه -8 رنگ -تراکم 4500 فرش اکریلیک- 1000 شانه- 8 ... خرید فرش اکریلیک- 1000 شانه- 8 رنگ -تراکم 3000

تولید فرش مشهد نگین

فرش اکریلیک- 1200 شانه- 8 ... خرید فرش اکریلیک- 1200 شانه- 8 رنگ -تراکم 3600 700 شانه -8 رنگ -تراکم 2550 خرید فرش اکریلیک - 700 شانه -8 رنگ -تراکم 2550 700شانه - 8 رنگ -تراکم 2100 خرید فرش اکریلیک - 700شانه - 8 رنگ -تراکم 2100 1500 شانه -8 رنگ -تراکم 4500 خرید فرش اکریلیک - 1500 شانه -8 رنگ -تراکم 4500 فرش اکریلیک- 1000 شانه- 8 ... خرید فرش اکریلیک- 1000 شانه- 8 رنگ -تراکم 3000

گروه صنعتی نگین مشهد هلال در سه حوزه ی ریسندگی ، بافندگی و تکمیل فرش ماشینی در حال فعالیت است که شامل تولیدات زیر می باشد: ۱- تولید کننده انواع نخ های فرش ماشینی آکریلیک / مودال / پلی استر ۲- تولید کننده انواع فرش های ماشینی ۱۵۰۰ / ۱۲۰۰ / ۱۰۰۰ / ۷۰۰ شانه، فرش های کهنه نما (وینتیج)، گبه، گلیم، کودک و تابلوفرش ۳- خط تکمیل و آهار فرش ماشینی کاشان، آران و بیدگل، شهرک صنعتی هلال تلفن: ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ – ۵۴۷۶۰۷۸۰-۰۳۱ فکس: ۵۴۷۶۰۹۷۱-۰۳۱

بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید اینترنتی فرش به صورت اقساطی

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۵۶ ب.ظ

در مورد طرح های فانتزی نیز باید گفت این طرح ها طرفداران خاص خود دارند و بیش تر برای دکوراسیون های ساده و مدرن استفاده می شوند. در واقع، حسن برادر ناتنی و نامشروع امیر است که چند ماه قبل به همراه همسرش به دست طالبان کشته شدهاست و تنها فرزندشان، سهراب، زنده مانده که امیر باید او را بیابد و با خود به پاکستان بیاورد. برای پیدا کردن سهراب به یتیمخانة شهر مراجعه میکنند، اما او را آنجا هم نمییابند؛ زیرا یکی از افراد طالبان او را با خود بردهاست. مبارزهای تنبهتن درمیگیرد و در این میان، سهراب با پرتاب گلولهای فلزی به وسیلة قلاّبسنگش به چشم چپ آصف، او را کور و زمینگیر میکند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۶
  • فرش هلال مشهد

فرش ماشینی خوب را از کجا بخریم؟

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ

مانند تبریز ، کاشان ( فرش کاشان ) و کرمان به مراکز فرش ایران تبدیل شدند. در حقیقت، ونوس جهت محکم کردن درونمایه، به مراتب در نمایشنامه تکرار کرده است، به طوریکه به «موتیف» تبدیل شده است. با توجه به مطالب ذکر شده می­توان دریافت که با کاربرد بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف، می­توان فرش دستباف را در دسترس همه مشتریان ملی و بین­المللی قرار داد تا بتوانند به صورت آنلاین در هر زمان و مکانی به آن دسترسی پیدا کنند و فرش دستباف ایران را با فرشهای سراسر دنیا مقایسه کنند و به هنر و فرهنگ ایرانی پی ببرند که این نیز، نوعی انتقال فرهنگ و هنر ایرانی است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۵۰
  • فرش هلال مشهد

خرید فرش اتاق خواب جدید

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۵ ب.ظ

شستن اصولی و صحیح این نوع فرش ها هم حایز اهمیت است. تبدیلِ«ها»یِ غیرملفوظ به «گ» طبق قاعده ی بالا، نکتهای است که برخی را به تأمّل واداشته و باز به شکلِ سنّتی و کهنگرایانه پاسخی ظاهراً موجّه بدان دادهاند: « موضوع تبدیل ها به گاف، ظاهری است و واقعیّتی ندارد، زیرا در واقع تبدیلی در میان نیست و گاف همان گافی است که در زبان پهلوی موجود بوده است، یعنی مثلاً کلمهی تشنگان همان تشنگ است که با الف و نون جمع بسته شده و یا همان تشنگان است که از پهلوی عیناً وارد زبان فارسی شده است» (همان). طرح گلیم فرش: همان گونه که در قسمت قبل گفته شد گلیم فرش طرح های مختلفی دارد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید طرح گلیم مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید برای تهیه گلیم فرش مورد نظر خود به فروشگاه دنیای فرش مراجعه نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۴۵
  • فرش هلال مشهد

فروش اقساطی فرش نگین مشهد

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

همچنین طرح و نقشه فرش اصلا روی قیمت فرش نگین مشهد تاثیر گزار نخواهد بود. لولوگوی فرش نگین مشهد را به دقت تشخیص دهید ، الیاف و شانه و تراکم را چک کنید که مطابقت با فرش داشته باشد. نکته دیگرى که تذکر آن لازم است این که :احکام اولیه و پیسرو در محدوده موضوع خویش ثابت و غیرقابل تبدیل هستند ولى اگر موضوع آن تغییر یافت و بدل به یز دیگرى شد حکم نیز به تناسب موضوع تغییر مى کند و متناسب و هماهنگ با موضوع جدید حکم روى آن مى آید واین حکم نیز حکم اولیه است نه ثانویه . یک حکم اولى ممکن است اشکال وصور مخحتلف و گوناگونى داشته باشد که همه آنها حکم اولیه هستند و آن گونه نیست که صورتى خاص از آن حکم اولیه و بقیه صورتها احکام ثانویه باشند.این نکته ظریفى است که برخى آن را خلط کرده اند و سبب شبهه واشتباه آنان شده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۳۷
  • فرش هلال مشهد

نحوه خرید فرش ماشینی

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به نزدیکی مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان اظهار داشت: لازم است تمهیدات بیشتری در این مورد پیش بینی شود چراکه این مراسم برای روستاهای منطقه اردهال به ویژه «باریکرسف» مشکلاتی از جمله مسدودیت راه ها را به دنبال دارد. جاری شدن سیل در رودخانه مشهد اردهال، خاطرات تلخ سیل بهار سال گذشته و غرق شدن مادر و کودک ۵ ساله را یادآوری می کند. نرفت که فرار کند. اقبال در «اسرار خودی» افلاطون را که از حیث عدم شجاعت، شیوه گوسفندی را داشته، شدیداً مورد انتقاد قرار داد و ملل اسلام را که از راه ادبیات تصوف تحت تأثیر منفیبافیها و عدمپرستیهای او قرار گرفتند آگاه ساخت و آنها را بر حذر داشت.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۳۰
  • فرش هلال مشهد

خرید از کارخانه فرش کاشان

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ

گلیم فرش کالایی است که معمولا در خانه به سایز های ۴ متری یا نهایت ۶ متری مورد نیاز است . بهترین فرش برای اتاق کودک کدام است؟ او می­ا­فزاید زنان ناچار برای تأمین معاش خانواده خیاطی می­کردند. از آن جا که اکثر کارگران شالباف، مرد و کودکان با سن کمتر از هفت سال بودند(تلگرافچی ،1352: 205)، به نظر میرسد بیشتر از گروه­های همسان و خانوادگی و اعضای یک خانواده بودند و زیر یک سقف به فعالیت مشغول بودند و آنچه ما کارگر می­نامیم، در واقع اعضای یک خانواده بودند. به زبان فارسی دری یا طبری ترجمه کرده و نام خود را بر آن گذاشته است. از آنجا که جغرافیای کرمان برای کار کشاورزی محدودیت ایجاد کرده بود و فعالان عرصه کشاورزی هم افراد خاندان حاکم بودند، صنایع و بهویژه صنعت شالبافی و در اواخر دوره قاجار صنعت فرشبافی روبه ترقی گذاشت، کارگری و پیشه­وری به سرمایه نیاز نداشت و افراد به نیروی کار خود متکی بودند. درباره هنر فرشبافی در این شهر کافی است یادآور شویم که استاد کار قالی معروف شیخ صفی، استاد مقصود کاشانی بوده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۲۳
  • فرش هلال مشهد

فرش 700 شانه واقعی 10 رنگ تراکم 2550 HCPx2 - کالا فرش

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ

شانه فرش ویژگی بسیار مهمی است که در خرید فرش حتماً باید به آن توجه کنید اما اگر در خرید فرش تنها به عدد شانه آن توجه کنید نتیجه مطلوبی حاصل نمیشود. اما دنیای مدرن در صنعت فرش هم انقلابی ایجاد کرده است. در این بخش ۴۵۰ موسسه و مرکز قرآنی حضور و فعالیت دارند و ۵۴۵ ناشر هم در بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور خواهند داشت. نمایشگاه مجازی قرآن ۲ بخش عمده فروشگاهی و محتوایی دارد؛ در بخش فروشگاهی ۳ حوزه از مکتوبات قرآنی در معرض دید قرار میگیرد که شامل قرآن کریم به معنای عام، حوزه دین با همه ابعاد و شاخهها و حوزه سوم آثار و منابع مکتوب دفاع مقدس و مقاومت. نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز شنبه، ۱۱ اردیبشهت ۱۴۰۰ با حضور بیش از هزار موسسه و مرکز قرآنی و ناشران فعال در این حوزه آغاز به کار میکند. لطفا در مرورگر خود دسترسی پیامرسانی (notifications) را فعال کنید. خرید اینترنتی به شما کمک میکند تمام نقش و نگارها را زیر و رو کنید و انتخابی با آرامش داشته باشید. در این ده سانت از عرض فرش باید ۷۰ گره داشته باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۱۷
  • فرش هلال مشهد

فروش اقساطی فرش در مشهد با بهترین قیمت و کیفیت

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۰ ب.ظ

در فرش طرح ۷۰۰ شانه ، دقیقا همان فرش ۵۰۰ شانه می باشد و فقط کمی متراکم تر و تراکم فرش ماشینی را بالا می برند. الیاف مصنوعی این فرش های ماشینی مقدار بسیار کمی از آب و الودگی را در خود جذب می کنند و بسیار مناسب مکان هایی چون فرش اشپزخانه ، فرش جلودرب ورودی و مکان های پر رفت و امد است . پوشاک را میتوان به عنوان محصول از دو منظر نگریست: اول این که، به عنوان نیاز اساسی بشر به آن نگاه میشود، و دوم این که با شکل­گیری مبحث مصرف­گرایی، امیال و سلایق افراد را به خود معطوف ساخته است، و بیشتر این دیدگاه دوم برای پوشاک به رشد بسیار زیاد این صنعت منجر شده است. این فرش ماشینی با استفاده از دستگاه بافت مدرن بافته و تولید می شود که دارای درجه کیفی یک ممتاز بوده و به دلیل بالا بودن تعداد تراکم عرضی و طولی آن دارای ظرافت بسیار بالایی می باشد که اصطلاحا آن را فرش دستبافتگونه می نامند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۱۰
  • فرش هلال مشهد

راهنمای خرید فرش نگین مشهد

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ

فرش نگین مشهد همیشه به کیفیت اهمیت زیادی داده است به نحوی که از بروزترین دستگاههای قالی بافی دنیا استفاده کرده و از الیاف با کیفیت و مرغوب استفاده کرده است. البته برخى از حقوقها مقدارى اخلاقیات و معنویات هم داشته اند و حداقل درادعا در قرنهاى اخیر این معنى بیشتر شده است واز مذهب هم استفاده شده است . در برخی مسیرها ممکن است تاکسی مجاز رسمی موجود نباشد و مجبور به استفاده از تاکسی تلفنی، بیسیم و یا استفاده از رانندگان خودروهای شخصی که به جابهجایی مسافر میپردازند، شوید؛ همچنین ممکن است تاکسیها به صورت عادی برای مسیری اقدام به جابهجایی مسافر نکنند و برای سفر به آنجا مجبور به کرایهٔ تاکسی به صورت دربست باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۴۵
  • فرش هلال مشهد

خرید و قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه برجسته

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۴ ق.ظ

 

خرید و قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه برجسته

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ نگین مشهد هلال یکی از جدیدترین محصولات این شرکت می باشد که با جدیدترین و بروزترین دستگاه های بافندگی روز دنیا تولید می شود. این فرش ها در طرح های مختلف تولید می شود که یکی از پرفروش ترین طرح ها فرش افشان ۱۵۰۰ شانه می باشد.

شما عزیزان از طریق فروشگاه آنلاین فرش نگین مشهد هلال می توانید خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه را به صورت نقدی و خرید قسطی فرش انجام دهید. منظور از فرش ۱۵۰۰ شانه، فرشی است که تعداد گره های عرضی آن در یک متر ۱۵۰۰ گره باشد و در طول که تراکم می باشد شامل ۴۵۰۰ گره باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ رایج ترین نوع بافت این فرش و استاندارد آن می باشد. این محصول در نوع فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته و ساده بافت و تولید می گردد.

بهترین فرش ۱۵۰۰ شانه، فرشی است که دارای جنس نخ با کیفیت و نشان ثبت شده استاندارد باشد. فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ این شرکت دارای جنس نخ تمام آکریلیک هیت ست شده و ۳۶ ماه ضمانت محصول می باشد. در این صفحه از سایت شرکت شما خریداران عزیز می توانید فرش ۱۵۰۰ شانه جدید و جدیدترین فرش ۱۵۰۰ شانه را به صورت مستقیم و با خرید فرش ۱۵۰۰ شانه از فرش نگین مشهد هلال به صورت خرید اقساطی فرش ۱۵۰۰ شانه خریداری نمایید.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه در شهر فرش کاشان دارای تضمین بهترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه نگین مشهد در سایز های استاندارد ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری و سایزهای قالیچه، کناره، پادری و در صورت نیاز سایزهای سفارشی قابل بافت می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۴۴
  • فرش هلال مشهد